loading...
وبینو
وبینو بازدید : 54 پنجشنبه 30 شهریور 1402 نظرات (0)

بهترین چاپگرهای خانگی 2022

انتخاب چاپگر مناسب برای خانه ممکن است در ابتدا ساده به نظر برسد. اما پس از پرداختن به مدل های بسیار موجود در بازار، این انتخاب می تواند کمی گیج کننده باشد. نکته مهم در این زمینه کمیت و نوع چاپگر خانگی شماست. اگر قصد دارید یک خانواده یا یک کسب و کار خانگی با نیازهای مختلف راه اندازی کنید، باید بهترین چاپگرهای خانگی را که می خواهید انتخاب کنید.

آیا می خواهید فتوکپی و اسکن کنید؟ آیا می خواهید دستگاه های خود را از طریق Wi-Fi متصل کنید؟ و سوالات دیگر موارد زیادی وجود دارد که باید قبل از خرید چاپگر خانگی به آنها پاسخ دهید. در اینجا ما بهترین چاپگرهای خانگی سال 2022 را فهرست کرده ایم تا در انتخاب گزینه های راحت و کاربردی به شما کمک کنیم. پس با ما همراه باشید

بهترین چاپگرهای سه کاره خانگی

هنگام انتخاب بهترین چاپگرهای خانگی موجود در بازار، ممکن است بخواهید یک چاپگر چندکاره بخرید تا نیازهای مختلف اعضای خانواده خود را برآورده کند. خانواده شما ممکن است فایل‌های امضا را کپی کنند، عکس‌های قدیمی را اسکن کنند و مقالات یا گزارش‌های متنی و تصویری بزرگ را چاپ کنند. داشتن یک دستگاه اسکن همه کاره برای اطمینان از کیفیت نسخه دیجیتال چاپ شده مهم است. علاوه بر این، کاهش هزینه چاپ با تکثیر از دیگر مزایای چاپگرهای چندکاره است. در زیر چند نمونه از این پرینترها را ارائه می دهیم.

چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M26nw

چاپگر لیزری سه کاره M26NW یکی از بهترین پرینترهای خانگی از برند HP است که به شما امکان چاپ، کپی و اسکن با عملکرد حرفه ای و مطمئن را می دهد. با سرعت چاپ 19 صفحه در دقیقه و کیفیت عالی 600 x 600 dpi، این چاپگر فشرده می تواند چاپگری باشد که نیازهای شما را برآورده کند.

تهیه یک کپی دیجیتال از عکس ها و اسناد شخصی شما با رزولوشن 1200*1200 dpi یکی از ویژگی های قدرتمند این اسکنر است. از آنجایی که به Wi-Fi مجهز است، می توانید به راحتی سفارشات چاپ را از طریق تلفن های هوشمند و تبلت های خود انجام دهید. علاوه بر این، با وجود قابلیت خاموش و روشن شدن خودکار و بهره مندی از کارتریج با ظرفیت بالا، در مصرف برق نیز عملکرد بسیار خوبی دارد.

چاپگر لیزری چند منظوره Canon i-Sensys MF3010

با استفاده از این چاپگر فشرده لیزری Canon با چاپ سیاه و سفید، می توانید به راحتی و به سرعت چاپ، کپی و اسکن کنید. چاپگر عالی برای خانه شما که استفاده از آن بسیار آسان و کارآمد است. طراحی مدرن این چاپگر آن را به یک ابزار چند منظوره کوچک اما هوشمند تبدیل کرده است.

کیفیت عالی چاپ اسناد، متن و عکس و همچنین امکان اسکن رنگی و کیفیت بالا با سرعت 18 صفحه در دقیقه از دیگر نقاط قوت دستگاه است. صفحه نمایش عمودی ساده دستگاه به شما این امکان را می دهد که در حالت نشسته به راحتی به عملکردهای مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. این ویژگی‌ها برای کاربران خصوصی که بیشتر از چاپگرها می‌خواهند و به دنبال صرفه‌جویی در زمان، هزینه و فضا هستند، مناسب است.

چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M26a

با انتخاب پرینتر HP MFP M26a، پرینتر لیزری مناسبی برای خانه خود خواهید داشت. در این مدل با وضوح 600 x 600 dpi برای چاپ و 1200 x 1200 dpi برای اسکن اسناد، کیفیت بسیار خوبی را شاهد خواهید بود.

سرعت عملکرد این پرینتر لیزری بسیار بالا است و به شما اجازه می دهد اسناد سیاه و سفید را تا 18 صفحه در دقیقه چاپ و اسکن کنید. توان عملیاتی ماهانه این چاپگر بسیار خوب است و 5000 صفحه A4 در ماه دارد. راه اندازی، نصب و اتصال این چاپگر لیزری به دستگاه های دیگر نیز بسیار آسان است. کافی است درایورهای ارائه شده را روی کامپیوتر خود نصب کنید و پس از اتصال با کابل USB، از کار با یکی از بهترین چاپگرهای خانگی موجود در بازار لذت ببرید.

چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M130NW

HP LaserJet Pro MFP M130NW یک چاپگر سیاه و سفید سه کاره با عملکردهای چاپ، اسکن و کپی است. این مینی پرینتر برای فضای کوچک و محدود منزل شما انتخابی عالی است و علاوه بر سرعت بالای ۲۲ صفحه در دقیقه، کیفیت چاپ بسیار خوبی نیز دارد.

وجود اسکنر رنگی در این دستگاه به شما این امکان را می دهد که نسخه دیجیتالی از عکس ها و اسناد خود را با وضوح 600 dpi و رنگی ایجاد کنید. این چاپگر لیزری مجهز به اتصال Wi-Fi و Ethernet است که منجر به دسترسی آسان به اطلاعات شما در شبکه می شود. پشتیبانی از این چاپگر از iOS، AirPrint و CloudPrint از دیگر ویژگی هایی است که این دستگاه را در لیست بهترین چاپگرهای خانگی سال 2022 قرار داده است.

بهترین چاپگر خانگی ارزان و کوچک

چاپگرهای مدرن نه تنها از همیشه توانمندتر هستند، بلکه به گونه ای طراحی شده اند که فضای بسیار کمی را در فضای زندگی شما اشغال کنند. اگر نیازهای روزانه شما برای چاپ شامل تهیه کپی فیزیکی از اسناد کاری و شخصی است، یا اگر برای کارهای مدرسه فرزندانتان به چاپگر نیاز دارید، نیازی نیست به دنبال دستگاه های غول پیکر و گران قیمت باشید. بر اساس فناوری‌های مورد استفاده در چاپگرهای مدرن، ظریف‌ترین و کوچک‌ترین چاپگرهای مورد نیاز خود را در حالت تک کاره یا چند کاره پیدا خواهید کرد. در زیر چند مدل از بهترین چاپگرهای خانگی را معرفی کرده ایم.

پرینتر لیزری اچ پی مدل HP Laserjet Pro M12a

چاپگر HP LaserJet Pro M12a یکی از بهترین چاپگرهای خانگی است که نه تنها به فضای کمتری نیاز دارد بلکه برای کاربرانی که نیاز به چاپ سریع و مکرر اسناد کوچک دارند بسیار مناسب است. این چاپگر از انواع اتصالات USB، اترنت، وای فای و همچنین AirPrint برای سیستم عامل iOS پشتیبانی می کند.

چاپگر M12a همیشه آماده چاپ با فناوری روشن و خاموش کردن خودکار است. در واقع این ویژگی نشان می دهد که دستگاه با چه سرعتی گرم می شود و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. کیفیت چاپ این مدل پرینتر با رزولوشن 600*600 dpi بسیار رضایت بخش است و اسناد را با وضوح عالی و سرعت 18 صفحه در دقیقه چاپ می کند. این قابلیت ها در کنار ابعاد ۲۲۸*۴۱۰*۳۴۹ میلی متر می تواند کافی باشد تا این دستگاه را به یکی از کاربردی ترین و بهترین چاپگرهای خانگی تبدیل کند.

پرینتر لیزری کانن مدل Canon i-sensys LBP6030

چاپگر لیزری سیاه و سفید کانن LBP6030 به دلیل اندازه جمع و جور و ویژگی های مقرون به صرفه، برای دفاتر خانگی ایده آل است. در صورت خرید این دستگاه متوجه خواهید شد که عملکرد آن بسیار ساده اما موثر است. فناوری On Demand این چاپگر نیز از نظر افزایش بهره وری انرژی بسیار پیشرفته است.

این مدل از چاپگر کانن در حالت خواب تنها 0.8 وات مصرف می کند و زمان بسیار کمی برای گرم شدن نیاز دارد. وجود کارتریج یکپارچه یکی دیگر از عوامل افزایش بهره وری انرژی در این دستگاه است. این چاپگر با سرعت چاپ 18 صفحه در دقیقه و وضوح 600 x 600 dpi می تواند یکی از بهترین چاپگرهای خانگی در بازار باشد.

چیزی که باعث محبوبیت این چاپگر در بین کاربران خانگی شده است طراحی جذاب و اندازه بسیار مناسب آن است. این چاپگر در ابعاد 249*199*364 میلی متر طراحی شده است و بنابراین فضای بسیار کمی نیاز دارد. یکی دیگر از دلایل صرفه جویی در فضا، سینی کاغذ تاشو در این چاپگر است.

چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M28w

به گفته HP، چاپگر M28W یکی از جدیدترین و کوچکترین پرینترهای لیزری چندکاره موجود در بازار است. این چاپگر دارای ارتفاع 198 میلی متر، عرض 360 میلی متر و ارتفاع 264 میلی متر است که با توجه به کارایی آن قابل توجه است. زیرا چاپگری با این قابلیت ها به راحتی روی میز و در کنار کامپیوتر شما قرار می گیرد.

یکی از ویژگی ها و مزایای این چاپگر کوچک رزولوشن عالی 600 dpi برای چاپ و 1200 dpi برای اسکن اسناد است. این چاپگر علاوه بر عملکرد بسیار خوب از نظر وضوح چاپ اسناد متنی، کیفیت بسیار مطلوبی از اسناد گرافیکی را نیز در اختیار شما قرار می دهد. این ویژگی به این معنی است که اگر نیازی به تهیه چاپ رنگی از اسناد و عکس های خود ندارید، می توانید با خیال راحت از این چاپگر استفاده کنید. البته اسکنر این دستگاه قابلیت کپی دیجیتال رنگی را نیز دارد.

لیزر ایمپرسورا HP LaserJet Pro M15w

این مدل از پرینتر اچ پی نه تنها در لیست بهترین پرینترهای خانگی قرار دارد، بلکه یکی از جت های لیزری جدید در کوچکترین و ارزان ترین نوع خود است. چاپگر بودجه M15W یک چاپگر لیزری سیاه و سفید با تنها یک سینی ورودی A4 است که از چندین اندازه کاغذ کوچکتر نیز پشتیبانی می کند.

چاپ سریع 19 صفحه در دقیقه با کیفیت عالی 600 x 600 dpi می تواند برای کاربران خانگی ایده آل باشد. این چاپگر مجهز به قابلیت Wi-Fi است که اتصال به این دستگاه را آسان می کند. اما چیزی که این مدل را به طور فزاینده ای محبوب می کند فضای بسیار کوچکی است که روی میز شما اشغال می کند. این چاپگر در ابعاد 280*348*346 میلی متر با وزن 3.8 کیلوگرم طراحی شده است که در بین کاربران خانگی بسیار محبوب است و می تواند فضایی به اندازه یک کاغذ A4 روی میز شما را اشغال کند.

پیشرو در لیست بهترین چاپگرهای رنگی خانگی

در زیر بهترین چاپگرهای رنگی خانگی آورده شده است:

پرینتر رنگی HP LaserJet 150nw

اگر برای تهیه نسخه های چاپی از تصاویر و اسناد خود به یک چاپگر رنگی نیاز دارید، این مدل چاپگر HP ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشد. یک چاپگر کوچک و جمع و جور با قابلیت های بالا که برای هر فضایی مناسب است. چاپگر لیزری رنگی 150nw با ابعاد 274.4 x 8.397 x 382 میلی‌متر، می‌تواند فضای بسیار کمی را در فضای زندگی شما اشغال کند.

این چاپگر رنگی تک کاره کیفیت چاپ اسناد عالی با وضوح 600 x 600 dpi را ارائه می دهد. سرعت چاپ اسناد سیاه و سفید 18 صفحه در دقیقه، اسناد رنگی 4 صفحه در دقیقه است. این دستگاه دارای امکان چاپ دستی دو رو می باشد که از دیگر قابلیت های مفید این چاپگر محبوب به حساب می آید.

سرانجام

انتخاب یک چاپگر خانگی خوب، با توجه به نیازها و انتظارات شما از دستگاه، گاهی اوقات می تواند کار دشواری باشد. در این مقاله سعی کرده ایم بهترین چاپگرهای خانگی را با امکاناتی که دارند به شما معرفی کنیم تا بتوانید چاپگری را با اطلاعات کامل انتخاب کنید. توجه داشته باشید که برای مشاهده بهترین چاپگرهای خانگی با بهترین کیفیت و ارزانترین با قابلیت فیلتر بر اساس امکانات مورد نظر خود و امکان مقایسه پرینترها و همچنین با نکات همکاران متخصص ما می توانید به سایت فروشگاه آوای فرهنگ آریا مراجعه نمایید. ما می توانیم بهترین گزینه موجود را با توجه به نیاز شما پیدا کنیم. خودت انتخاب کن
رجوع به مقاله:  بهترین پرینترهای خانگی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟