loading...
وبینو
وبینو بازدید : 518 جمعه 13 خرداد 1401 نظرات (0)

برای داشتن یک کارواش صنعتی خوب، نیاز به یک پمپ کارواشاستاندارد و با کیفیت داریم که توانایی کار در مدت زمان طولانی و تحت فشار بالا را داشته باشد. انتخاب پمپ کارواش از میان برند های شناخته شده و معتبر که دارای خدمات پس از فروش هستند، بهترین توصیه برای جلوگیری از مشکلات ناشی از در دسترس نبودن قطعات، سرویس کار و … نحوه نصب و راه اندازی پمپ کارواش صنعتی چگونه است؟ برای این منظور توصیه می شود، با تهیه و نصب یک کارواش صنعتی در محل، به صورت منظم این قطعات تمیز شوند. نصب پمپ در حالت و محل مناسب: یکی از مهم ترین نکات برای اتصال پمپ به لوله های ورودی ورودی و خروجی، نصب پمپ در حالت تراز است. برای جلوگیری از این موارد توصیه می شود در مسیر آب ورودی به سیستم یک صافی قرار داده شده و تا جای ممکن از آب تصفیه شده و استفاده نشده برای ورود به پمپ استفاده نمود. رفع انسداد و شستشوی لوله های فاضلاب شهری: با استفاده از پمپ کارواشمی توان لوله های انتقال فاضلاب شهری را رفع گیر نمود.

از جمله نقاطی هستند که در صورت آلودگی شدید، نیاز به شستشوی سریع و دارند و برای این منظور می توان از کارواش صنعتی با فشار بالا استفاده نمود. استفاده از پمپ کارواش صنعتی در کشاورزی: علاوه بر این موارد، می توان از این پمپ برای ایجاد فشار آب و انتقال آن در شبکه آبیاری قطره ای در کشاورزی استفاده کرد. حال بیایید بفهمیم که انواع اصلی آبیاری قطره ای کدامند. سیستم آبیاری قطره ای سیستمی ابداعی است که سالیان متمادی جهت صرفه جویی در مصرف آب و افزایش تولید محصولات کشاورزی در زمین های نواحی مختلف سرتاسر دنیا به کار گرفته شده است. هرچه سیستم به روز تر و استاندارد و اصولی تر تولید شده باشد، قطر ذرات ریز تر و کارایی این سیستم بیشتر است. این شرکت گواهینامه و استاندارد بین المللی از جمله iso 9001 و لوح استاندارد سیستم مدیریتی کشور ایتالیا را داراست. پمپ این کارواشمحصول اینتر پمپ ایتالیا می باشد که جز شرکت های مشهور در زمینه ساخت پمپ های واترجت در دنیا است. با استفاده از این پمپ می توان مه لازم برای گلخانه های با شرایط خاص را هم فراهم کرد.

لوله های انتقال فاضلاب شهری، به مرور زمان و در اثر رسوب املاح و لجن، مسدود شده و لازم است برای حفظ کارایی شبکه، رفع گیر شوند. این مسئله موجب صرفه جویی در زمان و به دنبال کاهش هزینه های اجرایی می شود. این مسئله به صرفه جویی در مصرف انرژی و انواع سوخت می انجامد. توصیه می شود از انواع کوپله شده و آماده پمپ کارواش صنعتی استفاده کنید تا علاوه بر صرفه جویی در زمان برای انتخاب پمپ و موتور، از ایجاد گیر، ناهماهنگی اجزا و … برای این منظور لازم است آموزش های لازم به کارکنان مجموعه و اپراتور های پمپ داده شود، تا ضمن آشنایی اولیه با اجزای پمپ، در صورت بروز هرگونه مشکل، در مراحل ابتدایی آن را شناسایی نموده تا از وارد آمدن ایرادات بیشتر و آسیب های جدی به سیستم جلوگیری شود. آلوده شده و لازم است برای حفظ کارایی آنها، به سرعت پاک شوند. با کوپله شدن این دو جزء، به شکل مستقیم یا با استفاده از یک تسمه، نیروی حرکتی از موتور به پمپ انتقال داده شده و موجب حرکت پیستون های آن و ایجاد فشار لازم می شود.

همچنین چفت و بست های پمپ در نقاط اتصال، باید به شکل کامل پمپ را مهار نموده تا از وارد آمدن هر گونه نیروی جانبی در اثر کارکرد خود پمپ و … پمپ کارواش آب گرم با قدرت پاک کنندگی بالایی که دارد، آلودگی های سخت و چسبنده و همچنین مواد چرب و روغنی را به راحتی از بین می برد و سبب می شود تا سطح، کاملا تمیز و عاری از هرگونه آلودگی و کثیفی باشد. همچنین استفاده از آب با دمای بالا، برای پمپ هایی که برای این منظور طراحی نشده اند، می تواند آسیب های جدی به قطعات داخلی پمپ وارد آورد. در واقع دستگاه کارواش با تولید جریان آب پرفشار عملیات لایه برداری از سطوح را انجام می دهد که این کار با یک شوینده فشار قوی انجام می شود. برای تولید یک پمپ کارواش صنعتی باید دو جزء اصلی یعنی پمپ و موتور به شکل بهینه در کنار یکدیگر قرار گرفته و شروع به کار نمایند.

https://abniro.com/irrigation-controller-hunter/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟