loading...
وبینو
وبینو بازدید : 558 سه شنبه 08 تیر 1400 نظرات (0)


برای دیده شدن و تضمین موفقیت به اصول و قواعدی مخصوصا برای زیباسازی آن احتیاج دارید. از اونجایی که رضایت مشتری رو یکی از مهمترین اصول کارمون قرار دادیم ، کل سفارشات طراحی رو تا جایی که معقول باشه تغییر میدیم و طبق سلیقه و درخواست شما طرح رو تغییر میدیم. تیم ما موظف به اعمال تغییرات رایگان تا جلب رضایت شماست. اونجا میتونید پیشرفت پروژه تون رو به صورت لحظه ای دنبال کنید ، در مورد طرح هاتون نظر بدید، اگر خوشتون نیومد درخواست ویرایش بدید، نسخه های مختلف طرح هاتون رو با هم مقایسه کنید و با مستقیم با طراح در ارتباط باشید تا مرحله ای که به تایید و رضایت از طرح برسید. و حتی میتونید یه سری موضوع مشخص کنید و متن خام رو بدون طراحی در فتوشاپ بفرستید تا متوجه بشم منظورمو متوجه شدید. سعی کنید در قالب خود تا حد امکان ساده عمل کرده و قسمت بندی مناسبی داشته باشید. 

ميتونيد از بين نمونه کارهای موجود در سايت ، به قدرت ايده پردازی و توانايی طراحان ما، نسبت به موضوعات شغلی و همچنین ایده بکار رفته در اون طرح دقت کنيد تا با کيفيت و توانايی طراحی، متناسب با مشاغل مختلف آشنا بشيد. طراحی پست اینستاگرام تاثیر شگفت انگیزی روی افزایش فالوور و فروش داره، باید با فکر و ایده جذاب و درست، و بهره مندی از خلاقیت، پست های اینستاگرام رو طراحی کنین. در این ایده برای طراحی پیج اینستاگرام، باید هر مربع را به منزله یک موزاییک در نظر بگیرید. متأسفانه در ویوا ویدیو شما فقط میتوانید خروجی های با رزولوشن 480 پیکسل بگیرید، در حالی که با اینشات، میتوانید خروجی های p720 و p1080 هم بگیرید. میتوانید ضخامت و وضوح متفاوتی را برای این فضای سفید در نظر بگیرید. در گذشته ابعاد عکس ها در اینستاگرام 612 در 612 پیکسل بودند، اما بعد از مدتی اینستاگرام سایز عکس ها را تغییر داده و سایز پیکسل 640 در 640 را انتخاب کرد.

اما دلیل این کار چیست؟ هدف از طراحی تم منسجم این است که توجه کاربر جلب شود و بتواند در لحظه اول، تشخیص دهد که موضوع پیج شما چیست. یکی از نکاتی که باید در انتخاب یک قالب به آن توجه کنید، سازماندهی لایههای آن قالب است. در طراحی پیج اینستاگرام باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ مطلب باید از منابع موثق باشه و حتما منبعش ذکر بشه. داشتن کپشن پر بار در پیج اینستاگرامی شما می تواند نشان از وقت گذاشتن زیاد شما روی پیج اینستاگرامتان باشد. همانطور که هشتگ های مرتبط می توانند نرخ تعامل و تعداد بازدید پست شما را بالا بیاورند یک هشتگ گذاری بی ربط می تواند همانقدر به شما ضرر بزند و از اعتبار پست و در نهایت پیج اینستاگرام شما بکاهد. برنامه Hyperlapse یک برنامه رایگان است (جایگزین اندرویدی Microsoft Hyperlapse). اما با این وجود قابلیت شبکهای کردن پست اینستاگرام در اختیار شما است و میتوانید پستهای جذابی برای صفحه اینستاگرام خود تولید کنید. اینستاگرام همیشه یک پلتفرم بصری برای اشتراکگذاری تصاویر و ویدئوها بوده است و هرچقدر بتوانید پستهای خود را به شکل زیباتری به کاربران نمایش دهید، تعداد فالوورها و تعامل صفحه اینستاگرامتان افزایش پیدا میکنید.

علت آن چیست؟ زمانی که شما می خواهید در پیج اینستاگرام خود پست بگذارید وقت بیشتری صرف انتخاب عکس و کپشن نویسی میکنید. بسیاری از کاربران به اندازه پست های اینستاگرامی خود اهمیتی نمیدهند. حتی سرچ مطلب خوب، مهمتر از قسمت گرافیکش هست. سرچ و تولید محتوای مفید و جالب برای پیج اینستاگرام شرکتی که کارش ساخت آپارتمان و ویلا هست مسئولیت شما اینه که اول از همه سرچ کنید و مطالب مفید و جالبی که در حوزه صنعت ساختمان سازی هست پیدا کنید. بهترین مسیر برای رسوندن توضیحات به طراح پروژه به هنگام ثبت سفارش، تکمیل فرم سفارش با کاملترین توضیحات هست. بدون تردید میتوان گفت دقیقترین ابزار برای ویرایش عکس اینستاگرام، اپلیکیشن Snapseed است. اگر می خواهید یک نرم افزار ویرایش حرفه ای برای پست هایتان که در قالب ویدئو است داشته باشید،گزینه ای بهتر از افترافکت وجود ندارد. اگر خواهان یک نرم افزار ویرایش کارآمد و حرفه ای برای پست هایتان که در قالب فیلم یا ویدئواست، هستید،نرم افزار افترافکت بهترین گزینه میباشد. از اونجایی که بخش عظیمی از طراحی از سلیقه سرچشمه میگیره، ما امکان ویرایش رو فراهم کردیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟