loading...
وبینو
وبینو بازدید : 50 یکشنبه 26 شهریور 1402 نظرات (0)

متن آهنگ مگه پاییز اومده گرشا رضایی

کم خاطره با تو زیر بارون ندارم بگو کجایی چترمو برات بیارم!♫!
خودت که میدونی خودت که میدونی دوست دارم !♫!
لعنت به من که نفست بنده به جونم میرم لب دریا شاید زنده بمونم!♫!
خدا که میدونه خدا که میدونه دوست دارم !♫!!♫!
اگه بارون بزنه با یاد تو دیوونه میشم!♫!
همش از خدا میخوام معجزه شه برگردی پیشم!♫!
اگه بارون بزنه اگه بارون بزنه !♫!
وقتی بارون میزنه دلم بازم آتیش میگیره!♫!
تو بهم بگو چرا خاطره هات یادم نمیره!♫!
بگو بارون بزنه بگو بارون بزنه !♫!

مگه پاییز اومده پیچیده عطرت تو خیابون!♫!
منو دنبال خودت تو این خیابونا نگردون!♫!
مگه پاییز اومده مگه پاییز اومده!♫!
آره پاییز اومده بهارمو ازم بگیره!♫!
همون آرامشی که ندارمو ازم بگیره!♫!
آره پاییز اومده آره پاییز اومده!♫!
اگه بارون بزنه با یاد تو دیوونه میشم
همش از خدا میخوام معجزه شه برگردی پیشم!♫!
اگه بارون بزنه اگه بارون بزنه !♫!
وقتی بارون میزنه دلم بازم آتیش میگیره!♫!
تو بهم بگو چرا خاطره هات یادم نمیره!♫!
بگو بارون بزنه بگو بارون بزنه !♫!

https://musicdel.ir/single-tracks/94201/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟