loading...
وبینو
وبینو بازدید : 52 سه شنبه 16 آبان 1402 نظرات (0)

متن آهنگ عاشق شدم عاشق چرا رضا بهرام
بعد از تو هیچ میماند از قلبم برای من ♪♪ بغضم حریف گریه هایم نیست خدای من  ♫♫
این گریه ها یعنی شروع ماجرای ♪♪ من چشم رقیبان خورده بر دارو ندار من  ♫♫
دوش شما تنها دلیل انتظار من ♪♪ دیوانگی دیگر نمی یاد به کار من  ♫♫
عاشق شدم عاشق چرا ♪♪ از دور میبینم تو را وای از این درد دوری  ♫♫
ماندم در آغوش غم در دل تو جا ماندی ♪♪ فقط اما هنوز غرق غروری  ♫♫
شهزاده نامهربان قلب مرا شکستی ♪♪ تیر گذشته از کمان دردانه که هستی  ♫♫


ای عشق خرابم کرده ای آخر ♪♪ تورا تا کی کنم باور نمیبنی مگر دلم گرفته  ♫♫
این شهر مرا دیوانه میخواند کجایی دل ♪♪ نمیداند که دنیای مرا ماتم گرفته نمیبنی مگر دلم گرفته   ♫♫

آهنگ جدید رضا بهرام به نام عاشق شدم عاشق چرا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟